Kamn.Bela - Presedljaj - Korošica - Ojstrica - Šraj pesek 25.10.2009

Sveže zapadli sneg nas je vabil v gore.
Tako smo se odločili za Ojstrico čez Presedljaj.

Razgled pri klopci.
Jesen v polni meri.

Razgled na Grintovec in levo Kalško goro z Presedljaja.

Nad Korošico.

Kocbekov dom na Korošici.

Gamsov povsod veliko, le predaleč so.

Zima še prihaja.

Klemen pri spustu z Ojstrice.

Krasen razgled.

Na Šraj pesku.

Mogočne stene.

Ko bi le vedeli, kaj nas čaka. Hodimo po Šraj pesku, uživamo ob razgledih, res lepo za pogledati nove kraje. Lepo uhojena pot počasi izginja, se tanjša in tanjša, ko pridemo do prepada. Lezemo, se plazimo,... ko Klemen skoraj prime kačo, se ustavimo in razmislimo, kaj sedaj. Kakšno uro in pol iščemo primerno pot za spust, a je ne najdemo. Ni nam ostalo kaj drugega, kot da obrnemo, se povpnemo nazaj do Korošice in naprej proti Presedljaju.

Zadnji sončni žarki.
V dolino smo prišli že v trdi temi, srečni in zadovoljni, a zmatrani. Zvečer sem šel takoj gledat na zemljevid, kje smo hodili. Ugotovil sem, da smo bili na pravi poti, pri Skoku, kateri je za spust dokaj zahteven. Če bi bila nuja, bi se spustili, a zaradi varnosti in pozne ure smo šli raje preverjeno pot nazaj. Kljub vsemu pa je bil lep potep.

1. Ja, spust prek Skoka pod Šraj peski zahteva plezanje II. stopnje ...
    Res škoda, da se nismo slišali, bi lahko namignil na obhodno varianto (lovska pot čez Najnar štant).
    Sicer pa lepa tura, ni kaj. ;-) Pa že snega ...

2. da ne bo pomote, fantje! Niste prišli do vrha Ojstrice. Obrnili ste se cca. 100 v.m. pod vrhom. Ta dan sva bila na vrhu samo jaz in kolega iz Črne (sneg pred nama je bil popolnoma deviški)!

3. Saj ni nikjer napisal, da so bili na vrhu...

4. prek Skoka se da najelegantneje z apzajlom s štrikom in sta narejena 2 štanta, tiste skale so zelo gladke in v primeru, da je mokro je težko že gor prilest, dol pa kot rečeno...

5. Živjo
    Mislim, da ste me spodaj v Beli prehiteli. Jaz sem se vzpel do Korošice čez Šraj peske. Kar zahteven spolzek skok, mokro listje, sicer možnost obvoza skozi grmovje... Sestopil sem raje čez Presedlaj.
    V vodniku 111 izletov... lepo piše, ne sestopaj po Šraj pesku, če ne poznaš vzpona...