Lightshow 6.5.2010

Napovedane so bile posamezne nevihte, predvsem v večernem času naj bi bili boljši pogoji za nastanek neviht. Meteoalarm je izdal opozorilo rumene barve, ESTOFEX pa 1. stopnjo nekje do osrednje Slovenije. Zvečer, ko sem šel spat, sem videl, da se vije od J proti SZ lep pas padavin in neviht, vendar ni nič kazalo, da bomo deležni neviht tudi mi.

Ob 3.30 me zbudi grmenje, pogledam na GSM radarsko sliko in hitro v akcijo. Zvečer sem si pripravil opremo za vsak slučaj in se mi je obrestovalo. Tako sem hitro postavil stojalo pred okno in "škloc, škloc".

Prihod nevihte ni bil nič posebnega, brez hujšega vetra, maksimalna jakost padavin je bila spodobnih 98.8 mm/h, skupno pa se je v nevihti nakapljalo malo manj kot 9 mm padavin oziroma 9 l na kvadratni meter.

Vse je fotkano v smeri Velike planine.






Lepo se vidi nizek pas oblačnosti.

Ta mi je pa najbolj všeč. :)

Za uvod v poletno sezono je bila kar lepa nevihta.

Komentarji

Priljubljene objave