Storm chase po deželi štorkelj 18.7.2009

Ja, fajn je bilo, a gremo po vrsti.
Že nekaj dni se je govorilo in nakazovalo, do bo nekje za vikend počilo. Tako sem imel še včeraj zjutraj pomisleke, ali iti na lov. A ker bi mi bilo prekleto žal, če bi zamudil kaj ekstremnega, sem se vendarle odločil in z očetom sva ob 05:00 odšla na pot.
Že doma na samem štartu je bilo čez 20 stopinj C, a v okolici Ptuja ob ene 08:00 je bilo blizu 25 stopinj.

Na štajerskem koncu pa je sonce že segreval ozračje in s tem nabijal ozračje z energijo.

Čez nekaj časa me pokliče Klemen in pove, da se jim bliža shelf cloud. Samo upal sem, da ga ujamem tudi sam.
Nato spet čez nekaj časa kliče in pove, da se jim bliža še en shelf cloud, tudi radarska slika je bila izjemna.
A imel sem občutek, da bo moralo biti zato na štajerskem koncu še hujše, saj je bila temperatura zraka bistveno večja.

Ustaviva se na enem polju, s katerega je bil izjemen razgled.




Meni zelo lepe plasti oblakov.

A kaj kmalu naju je to prečilo, zato sem bil kar malo živčen, ker sem se bal, da ni to to. Pičiva jo proti Murski Soboti v upanju, da bo še kaj akcije.
In res, povsem na blef prideva do krasnega razgleda nad novo formacijo nevihte.

Dolga nevihtna formacija, katera je bila zagotovo daljša od 15 km.

V ozadju že precej nizka baza oblakov.

Tu sem prilepil takratno radarsko sliko padavin nad Slovenijo, kjer se lepo vidi precej dolg rdeč pas. Na njej sem označil, kje sva stala.

V samo nevihto pa je pihal inflow z 50 km/h.

Lepo se je formiral shelf cloud.







U kako je pihalo, fajn akcija.

Še en lep oblak - roll cloud.

Precej je nalivalo, brez toče.
In pa razgled proti našim alpam na poti domov.
Ja kar uspešen dan, veliko moraš imeti sreče in potrpljenja.
Tako sva prevozila 490 km, kateri so bili zelo lepi.

Komentarji

Priljubljene objave